Frank-in-Oeganda.reismee.nl

Aankondiging reis

Op 7 september gaat mijn grote avontuur beginnen. Ik ga 3 maanden naar Malawi om daar vrijwilligerswerk te doen. Ik ga dit doen bij de Lilongwe Youth Organisation. Zie hiervoor ook de link naar de website:http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/projecten-doingoood/lilongwe-youth-organisation/

De organisatie waarmee ik naar Malawi vertrek, is Doingoood. Op hun website kun je meer informatie vinden over vrijwilligerswerk in Afrika.

Via deze blog kun je een beetje meekijken (en hopelijk genieten) van mijn voorbereidingen en daadwerkelijke reis. Mocht je vragen hebben, kun je me altijd mailen via frank.smits1977@gmail.com

Veel plezier !!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood