Frank-in-Oeganda.reismee.nl

Koning van de Nijl

Je kunt deze blog vinden via bijgaande link. Hij staat op de website van Doingoood, de organisatie waar ik voor werk in Oeganda. Veel plezier met lezen !

Hélène

Wat een avontuur zeg... Net of ik op de boot erbij zat. Hou vol dat genieten!!

Bianca van den Broek

Wauw, wat een belevenis "koning" Frank. Mooi verhaal, ik hing aan je lippen. Gr Bianca

Vero

Ik heb dit ooit gedaan in chili en beleef het gewoon weer. Echt een supergave ervaring, vooral achteraf. Wij zaten met kabels aan de boot vast.

Hilde

Wat een prachtig verhaal!
Heb al heimwee naar Oeganda
Dit raft-avontuur is nog een reden om terug te komen en mee te maken
Leuk Frank om op deze manier belevenissen van Joris en jou een beetje te volgen.
Blijf genieten in dat prachtige land Gr Hilde

Ome Peter

Wat een avontuur zo beleef je nog eens wat. Na werken hoort er ook genieten bij af en toe zo’n avontuur en het leven blijft mooi.

Cliff

Goed verhaal! Maar weet je wel zeker dat je jouw telefoon niet bij je had in de raft, Frank?

Magda

Tjonge jonge wat een verhaal weer Frank. Geweldig!

Hilde

Joris tipte mij vanochtend deze blog. Fantastisch! Ontzettend leuk geschreven.. het leven is goed in Uganda! Veel plezier in Mburu dit weekend samen